سکوت شب


غریب آشنا


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

در سکوت تاریکی شب

زیر آسمان بی ستاره

نگاهم خیره به نقطه ای دور

حتی دور تر از دور

به دنبال تو میگردم

که وجود گم شده خود منی

در سکوت تاریکی شب

زیر آسمان بی ستاره

دستانم سرد و منتظر

انتظار دستانت را میکشد

صدایم خسته و بغض آلود

انتظار صدایت را میکشد

و چشمان منتظر و گریانم

انتظار نگاهت را میکشد

در سکوت تاریکی شب

زیر آسمان بی ستاره

از ته دل تو را میخوانم
 
و تو را میجویم

در انتظارت میمانم

و جای قدمهایت را

گلباران میکنم

در انتظارت میمانم

و مسیر آمدنت را

با اشک چشم میشویم

در سکوت تاریکی شب

زیر آسمان بی ستاره

تا جان در بدن دارم

انتظارت را میکشم

و با هرنفس

تو را نجوا میکنم

همراه من باش

پناه من باش

تا در آغوشت

آرام بگیرم

دوستت دارم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,ساعت16:59توسط سیامک | |